21 Mart 2015 Cumartesi

Guardians of the Galaxy

Guardians of the Galaxy ( IMDB : 8,2 )


Ailedeki minikleri yazın sinemaya götürdüğümde onların isteğiyle bu filme girmiştim. Fazla bir bilgim yoktu filmle ilgili ve klasik sıradan çocuk filmlerinden olur diye düşünmüştüm. Ama çok keyifli fantastik bir macerayla karşılaştım. Ve bazı yönleriyle uzun zaman aklımdan çıkmayacak bu filmi de bizim minikler sayesinde kaçırmamış oldum.

Fantastik bilim kurgu filmlerinin birçoğundan daha güzel görsel efekte, romantik komedilerin birçoğundan daha fazla komediye ve aksiyon filmlerinin birçoğundan daha sürükleyici kurgu ve senaryo sahip film. Ve izledikten sonra beklediğinizin kesinlikle daha fazlasını alacaksınız. Karakterlerin çoğu, filmden sonra öylece silinip gitmeyecek aklınızdan. Özellikle Groot.
Seneler öncesinde Bride Wars’ta izlemiştim en son Chris Pratt’i ve o zamandan bu zamana çoğu Amerikalı aktör gibi yaş aldıkça aşırı karizmatik bir hale dönüşmüş. Ve bu rol ona çok yakışmış. Hafif alaycı, romantik, komik, güçlü ve duygusal bir karakter Peter Quill. 
Ancak filmle ilgili bana kalırsa aşırı bir abartma durumu var. Evet, bir çok konuda rakiplerinden daha iyi olabilir ama listelerde 2014′ün en iyi filmi olarak yazılması fazla iddialı. O beklentiyle izlerseniz her zaman olduğu gibi hüsran olabilir film sizin için ama benim gibi bilmeden izlemişseniz aklınızda kalması muhtemel. 


Son olarak bahsetmeden geçemeyeceğim ve filmin benim gönlümde ayrı bir yer edinmesini sağlayan nokta, Peter’a annesinden kalan bir karışık kaset. Filmde zaten bu şekilde başlıyor. 70′ler müziğine ayrı bir hayranlığım var benim ve bu filmde müzikleriyle benim kalbimi on ikiden vurdu. Meredith Quill teyzeme bu güzel kaseti oğluna bıraktığı için ayrıca teşekkür ediyorum. Puanım 7,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder