4 Mart 2015 Çarşamba

The Grand Budapest Hotel

The Grand Budapest Hotel ( IMDB : 8,1 )
Büyük beklentilerle izlenilen filmler neden sonunda hep hayal kırıklığı yaratır?
Tam 9 dalda Oscar adaylığı beklentilerimin en büyük sebebi ve mutlaka izlemem için ısrar edenler de cabası. Sonuç; hayal kırıklığı.
Müthiş bir film beklerken beklentilerimin ötesine geçememiş hatta baya altında kalmış bu film bana Disney filmlerini anımsattı. Ama yine o kadar iyi bile değildi. Belki haksızlık yapıyorum ama kendi fikrime göre abartıldığı kadar yani 9 dalda Oscar’a aday olacak kadar şahane bir film olmadığını düşünüyorum. Kötü demiyorum. Diyemem çünkü güzel, şeker, tatlı bir filmdi.
Bir masal dinliyorsunuz filmi izlerken. Bir maceradan diğerine koşuyor karakterler. Esinlenilen kitabı okumak lazım mı bilmiyorum ama bu film bir kitap olsa çocuklara gece yatmadan önce okunabilir. Çünkü tam onların dünyasına hitap ediyor. Benim içinse müzikal beklerken hayal kırıklığına uğradığım bir masal olarak kalacak.
Bu film için biraz acımasızca olabilir ama puanım 6.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder