4 Mart 2015 Çarşamba

The Judge

The Judge ( IMDB : 7,5 )
Filmi bitireli 10 dakika falan oldu sanırım. Dayanamadım ve hemen yazmak istedim. İzlemeye başladığımda bu kadar şahane bir film olacağını düşünmemiştim. Beklentilerimin çok üstünde çıktı. Tabii benim zevkime göre. Ama herkes için böyle olacağından eminim.
Filmi izledikten sonra Robert Duvall ’ ın 84 yaşında olduğunu öğrendim. Bir kez daha hayran kaldım. Mükemmel bir performanstı. Robert Downey Jr. ’ ın Iron Man karakterinden farklı olarak izlemek çok güzeldi.
Senaryo, kurgu aslında klasik ancak oyunculuklar o kadar güzeldi ki filmin süresi 2 saat 15 dakika olmasına rağmen hiç sıkmıyor. 
Söylemezsem olmaz: Filmin sonunda ufak ağlattı da beni. İzledikten sonra insanın gidip sıkı sıkı babasına sarılası geliyor.
Puanım 8. Sonuna kadar hak eder.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder